10 idei pentru mai multe minute de activitate fizică

0

Ne propunem în fiecare lună și în fiecare lună intervine ceva – suntem mereu dornici să petrecem mai mult timp făcând un sport. Oricât de multe abonamente am încercat și oricât de hotărâți păream la început, realizăm la un moment dat că sedentarismul și obiceiurile nesănătoase au avut de câștigat. Îți propunem mai jos câteva idei generale pentru a un tip sustenabil de viață activă.

  1. Alternează tipurile de activitate fizică! Nu există un singur sport sau un singur tip de activitate potrivit pentru toată lumea și nici nu trebuie ca o persoană să se limiteze la unul singur. Cu cât există mai multă diversitate în lista activităților fizice pe care le practici, cu atât mai probabil este să lași ecranul și să te apuci de sport.
  2. Competiția e pentru profesioniști, tu ești aici ca să te simți bine! Așa că nu fii prea dur cu tine însuți dacă ai făcut un abonament și nu te-ai ținut de program. La mijloc nu e nicio miză, deci nu ai motive să simți că ai pierdut sau că performanța ta lasă de dorit. Sportul e despre libertate, nu despre standarde impuse cu forța.
  3. Ieși din propriile tipare – încearcă mereu ceva nou. Chiar și iarna poate fi un moment potrivit pentru activitate fizică, deși poate nu ai luat niciodată asta în considerare. Pofta vine mâncând, deci dacă nu ști de unde să începi poți porni cu o listă de shopping (ca cea de aici, de exemplu https://sportano.ro/schiat-de-fond), înainte de a-ți suna prietenii schiori rugându-i să te ia și pe tine în weekend. Nu ști niciodată unde și spre ce te va duce îndrăzneala acelui prim pas!
  4. Vorbește despre asta și lărgește-ți grupul de prieteni. Când începi un program, laudă-te cu noua hotărâre și spune-le tuturor despre ea. Asta te va ajuta să fii mai consistent cu programele asumate și, cine știe, chiar să găsești parteneri de distracție.
  5. Creează-ți un spațiu dedicat activităților fizice. Un dulap dedicat hainelor de sport, https://sportano.ro/imbracaminte-sportstyle, sau o întreagă cameră plină de articole și accesorii pentru activitățile tale preferate. Este important să-ți facilitezi propria poftă pentru a petrece mai multe minute de activitate fizică în fiecare zi.
  6. Alege mindset-ul potrivit pentru tine. Atât garderoba și spațiul menționate mai sus, cât și propriile așteptări de la tine însuți, vor fi factori decisivi în disponibilitatea ta pentru mai multă activitate fizică. Păstrează-ți vibe-ul pozitiv și alege să dai o însemnătate sănătoasă timpului petrecut la gym.
  7. Implică-te în activități de grup –  cu cât mai des, cu atât mai bine! Suntem ființe sociale iar asta se reflectă și în elanul cu care facem ceva atunci când suntem parte dintr-un grup. Fie că e o drumeție, o ștafetă sau un meci de fotbal, unde-s mulți puterea crește iar la fel o să crească și disponibilitatea ta pentru activitate fizică.
  8. Schimbă-ți obiceiurile alimentare. Învață despre asta și adaptează-ți nutriția stilului de viață. Suplimentele nutritive cu proteine, precum cele pe care le găsești aici https://sportano.ro/proteine, sunt o bună modalitate de a-ți asigura atât aportul caloric cât și necesarul mineral. În plus, regularitatea meselor și micul dejun nelipsit te vor ajuta să menții un ritm sănătos.
  9. Găsește un coach sau un mentor. Colaborarea cu cineva care să-ți supravegheze evoluția și să te ajute să-ți atingi scopurile este recomandată nu doar pentru activitatea fizică ci și pentru alte tipuri de planuri pe care ai putea să le ai de-a lungul vieții. Să cerem ajutor și îndrumare înseamnă să fim puternici și determinați în a ne atinge țelurile.
  10. Orice ai face și oricât de des, amintește-ți că activitatea fizică este despre a te simți bine! Așa că regula numărul unu este – Distracție plăcută! 

 articol sponsorizat (P)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.