luni, decembrie 9, 2024
AcasăArticole8 direcții pentru marketingul unui restaurant

8 direcții pentru marketingul unui restaurant

Dacă te ocupi de un business în HoReCa, știi că marketingul unui restaurant nu este deloc neglijabil. De aceea, îți oferim câteva direcții pe care trebuie să le urmezi în strategia ta de marketing.

Fii pe Google.

Primul și, probabil, cel mai important. Este locul în care toată lumea te caută, te verifică și vrea să găsească opiniile celorlalți clienți legat de experiența lor la tine în restaurant. Este, practic, cea mai autentică descriere a afacerii tale. Creează cont Google My business, completează-l responsabil, adaugă poze și noutăți. Fii cât mai activ aici.

Evenimente, seri tematice, artiști, degustări de vinuri, petreceri exclusiviste
Doar cunoaște-ți avatarul de client și oferă-i ocazia să petreacă timp la tine în restaurant.

Facebook, Instagram. Neapărat.

Orice faci trebuie spus aici. Vorbește despre evenimentele, meniul, specialitățile, happy hour, meniul zilei, oamenii din jurul afacerii tale, ce ai făcut pentru îmbunătățirea serviciilor. Ține legătura cu comunitatea ta și provoac-o să fie activă pe conturile tale de socializare.

Solicită recenzii.

Recenzia este cea mai prețioasă resursă în termeni de marketing al unui restaurant. Crede-ne, ceea ce convinge ce mai mult oamenii să te aleagă este să vadă cât de mulți alți oameni te-au ales. Și le-a plăcut.

Folosește un QR code pe care să îl ai în toate locurile vizibile însoțit de un mesaj explicit prin care soliciți recenzia. Cardurile NFC sunt o idee excelentă. Pot fi purtate cu ușurință de către ospătar sau PR-ul restaurantului și, în mai puțin de 20 de secunde, ai obținut o recenzie Google.

Ieși din restaurant.

Cu articole în publicații locale, cu sponsorizări și participări la ale alte evenimente care să îți aducă expunere. Iar expunerea este o monedă importantă de schimb în marketingul unui restaurant.

Aplicații de livrare

Le știm toți. Pe lângă plusul de vânzare, ai plus de vizibilitate. Gândește-te câți utilizatori dau scroll zilnic în aceste aplicații.

Influenceri, food bloggeri, autorități din domeniu

Doar dacă avatarului tău de client i se potrivește acest tip de marketing. Și, mai ales, dacă rezonează cu valorile influencerilor pe care îi alegi să promoveze imaginea restaurantului.

Prea multe? Toate odată? Atunci… agenție creativă.

În primul rând pentru că are experiență în marketingul unui restaurant.
Apoi, pentru că nu toate soluțiile i se potrivesc restaurantului tău. Ai nevoie de o strategie personalizată și un plan de marketing bine pus la punct. O agenție creativă pune bazele sănătoase ale unei identități vizuale. Mai mult decât un restaurant, vrei să construiești un brand puternic, ușor de recunoscut. Strategia de marketing de restaurant poate fi destul de amplă, solicitantă și necesită cunoștințe în domeniu. Oferă valoare imaginii tale și salvează resurse de timp și energie, lăsând strategia de marketing și social media pe mâna profesioniștilor.

Ce ar fi bine să reții?

În marketingul de restaurant, nu există one size fits all. Niciodată. În schimb, există strategie construită, din experiență, pe principii sănătoase de branding, pe definirea avatarului de client și conținutul relevant pentru acesta.

Și nu uita că sharing is caring. Dacă ai o idee creativă care ți-a adus clienți și vizibilitate, împărtășește-o cu noi.
Spor la treabă!

ARTICOLE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AI NEVOIE DE UN LOGO?

- Advertisment -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE