marți, noiembrie 26, 2024
AcasăInfo UtilActivitatea Serviciului de Evidența Persoanei în următoarea perioadă

Activitatea Serviciului de Evidența Persoanei în următoarea perioadă

În urma ședinței Comitetului Local pentru Situații de Urgență s-a hotărât sistarea activității cu publicul la Serviciul Evidența Persoanei și la toate instituțiile aparținând aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Galați, excepție făcând următoarele situații, considerate urgență/necesitate:

  • eliberarea actelor de identitate emise care sunt în așteptare la ghișeul eliberări;
    Camera mobilă:
  •  se vor soluționa, cererile privind persoanele fizice internate sau primite/găzduite în instituții de ocrotire, centre servicii speciale, la solicitarea conducătorului instituției găzduitoare (art.78, OUG 1375/2006), transmisă prin fax, email si/sau anunțată telefonic;
  •  se vor soluționa, cererile persoanelor aflate în carantină sau izolate la domiciliu, după verificarea la autoritatea competentă pentru confirmarea situației și exclusiv în cazul justificării temeinice a urgenței privind necesitatea eliberării actului de identitate;

La sediul Serviciului Evidența Persoanei:

  •  se vor soluționa cererile având ca motiv furtul actului de identitate, caz în care solicitantul are obligația sa se prezinte, în termen de 15 zile, la serviciul Evidența Persoanei, în vederea obținerii unui nou act de identitate, fiind obligatorie dovada eliberată de unitatea de poliție unde a fost declarat furtul;
  •  se vor soluționa cererile privind eliberarea actelor de identitate expirate de maxim 1 an și doar cu justificarea temeinică a urgenței privind necesitatea eliberării noului act;
    Toate aspectele mai sus menționate sunt aplicabile și în cazul programărilor on-line;
  •  furnizarea datelor cu caracter personal și eliberarea dovezilor de domiciliu se va face cu solicitare online, transmisă pe emailul instituției, urmând să fie ridicată, în original, de la sediul serviciului.

    Pentru orice informații suplimentare, persoanele interesate pot să se adreseze, telefonic la nr. 0236.407.000 sau prin email: spclep@primariagalati.ro.
    Programul de lucru nu se modifică.

RESTRICȚII ÎN ACTIVITATEA DE LUCRU CU PUBLICUL
LA SERVICIUL STARE CIVILĂ

Activitatea cu publicul la Serviciul Stare Civilă Galați se va desfășura doar pentru :
Înregistrări decese
Înregistrări nou- născuți
Oficierea căsătoriilor înregistrate până la data de 12.03.2020, cu acces limitat al numărului de invitați.

Persoanele care au redobândit cetățenia română și au fost programate pentru transcrierea actelor de stare civilă în perioada 13.03.2020-31.03.2020 vor fi reprogramate la o dată pe care o vom anunța ulterior.
Accesul cetățenilor în sediul instituției va fi admis conform programului cu publicul:

Înregistrări nou- născuți
LUNI 9,00 – 12,00
MARŢI 9,00 – 12,00 14,00-16,00
MIERCURI 9,00 – 12,00
JOI 9,00 – 12,00 14,00-16,00
VINERI 9,00 – 12,00
TELEFON 0236 307747

Înregistrări decese
LUNI – JOI 9,00 – 16,00
VINERI 9,00 – 13,00
SÂMBĂTĂ 9,00 -13,00
TELEFON 0236 307748

Te-ar putea interesa și Care este situația noului coronavirus în România și în județul Galați?

ARTICOLE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AI NEVOIE DE UN LOGO?

- Advertisment -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE