Primăria municipiului Galați anunță că s-a publicat lista cu solicitanții calificați și descalificați pentru atribuirea directă a unui abonament pentru parcarea supraetajată din Mazepa I, listă disponibilă și online.
Solicitanții calificați se vor prezenta în termen de 5 zile lucrătoare la sediul Primăriei municipiului Galați din str. Domnească, nr. 54, parter, pentru semnarea procesului verbal de atribuire. Atribuirea abonamentelor se va face conform art. 20 din Metodologia aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 259/25.06.2020, respectiv se va atribui câte un abonament pentru fiecare solicitant calificat, la tariful de baza aprobat prin această hotărâre. Atribuirea se va desfășura individual pentru fiecare loc din parcare, în ordinea crescătoare a numerelor alocate, începând cu etajul I.
Persoanele calificate, care au semnat și ridicat un exemplar al procesului verbal de atribuire, au obligația să prezinte dovada achitării abonamentului pentru anul în curs în termen de 15 zile calendaristice de la semnarea acestuia. Pentru anul următor, plata se va efectua până pe data de 30 noiembrie a anului în curs, la sediile serviciului taxe și impozite locale. Mai multe detalii se pot oferi telefonic la numerele 0236307718 sau 0336102117.
Parcarea multietajată din Mazepa dispune de un total de 214 locuri de parcare, pentru care s-au depus 201 cereri de atribuire, 182 s-au calificat, iar 19 solicitări au fost respinse pentru că nu îndeplineau criteriile stabilite prin hotărârea Consiliului Local. Pentru cele 32 de locuri disponibile se va organiza o nouă etapă de atribuire.