NedWash este unica spălătorie auto din Galați și una dintre puținele din România ce deține o platformă de rezervare online disponibilă pe site-ul www.nedwash.ro, precum și aplicație Nedwash Auto pe sistemele de operare Android, cât și IOS, eliminind astfel timpul de așteptare al spălării automobilului.
De asemenea, NedWash de diferețiază prin utilizarea echipamentelor de ultimă generație destinată curățării și igienizării complete a unei mașini.
Î: Cum a fost înființată spălătoria NedWash?
În primul rând, vreau să spun „bună ziua” dumneavoastră și cititorilor Revistei Explore*mag!
Am cumpărat Spălătoria Auto Nedwash în iunie 2017 și am început modernizarea acesteia din dorința de a rezolva o problemă majoră a șoferilor ce își doresc curățarea autoturismului – TIMPUL.
Plecând de la o problemă personală și anume timpul de așteptare la spălătoriile auto tradiționale, am început să dezvolt un bussines plan care să aducă un plus valoare clienților. Am studiat aproate toate genurile de spălătorii auto: manuale, automate cu perii, automate doar cu presiune cu apa, selfservice… Inițial, o spălătorie automată părea o idee foarte bună, dupa ce am vizitat câteva spălătorii de genul acesta în țară, precum și în afara țării (Dubai, USA), însă datorită climei și drumurilor din Galați, am ajuns concluzia că cea mai bună spălătorie auto pentru acest oraș rămâne tot cea manuală. Chiar dacă procesul de spalare este mai îndelungat, putem să oferim o calitate superioară spălării autoturismului, ceea nu am putut vedea în cazul unei spălări automate.
A fost momentul în care am fost nevoit să gândesc “out of box”, cum spune americanul, și să caut o altă modalitate de a reduce timpul alocat așteptării pentru spălarea unui autoturism. Astfel, am ajuns la concluzia că cea mai bună modalitate este o platformă online destinată rezervărilor, precum și aplicația de pe smartphone.
Am încercat să găsesc modele pentru spălătoria auto cu platformă pentru rezervare online în România, dar a fost foarte greu din moment ce în România mai există o singură firmă care oferă acest serviciu și este contra cost (5 Lei/rezervare online).
Având în vedere că lucrez în domeniul IT și am avantajul de a călători constant în afara țării, am reușit într-un timp oarecum scurt să creez un site (www.nedwash.ro) și să ofer clienților posibilitatea de a face rezervări online.
Încă mă amuz când îmi aduc aminte de primii clienți care au facut rezervare, deoarece nu credeau că este real site-ul și ne sunau să întrebe dacă sistemul chiar funcționează și se respectă rezervările. A trebuit să explic fiecărui client în parte faptul că acordăm 100% prioritate rezervărilor.
Î: Care sunt originile numelui acestei spălătorii auto?
Numele a fost ales imediat ce ne-am dat seama exact ce dorim să facem pentru clienții noștri: NED – Noi eliminăm disconfortul! Astfel, această denumire a devenit și motto-u nostru, pentru că vrem ca orice client să plece mulțumit, conducând într-un mediu curat și igienizat.
Î: Cât la sută dintre clienții voștri utilizează platforma de rezervare online?
În general, aproximativ 40% dintre clienții noștri folosesc sistemul de rezervare online, dar în weekend și în anumite perioade clienții folosesc sistemul de rezervare online în proporție de 90-95%.
Î: Pe pagina de Facebook aveți și recenzii proaste. Cum remediați aceste inconveniente pentru a nu vă pierde clienții respectivi?
Mulțumesc pentru întrebare! După cum prea bine știți, Facebook îmi permite să șterg aceste recenzii negative, însă decizia mea este de a lăsa clienții să vadă că au fost și momente în care nu totul a fost perfect. Când un client postează o recenzie negativă, în primul rând, investigăm să înțelegem ce s-a întâmplat exact, apoi sunăm sau scriem clientului și de cele mai multe ori oferim gratuit serviciul pe care l-a dorit inițial. Chiar dacă unii clienți apreciază acest serviciu gratuit, s-a întâmplat de multe ori ca acest „gratuit” să jignească unii clienți. Din acest motiv, suntem foarte atenți la recenziile negative, le analizăm individual și discutăm despre ele în ședințele cu echipa.
Î: Am înțeles că la NedWash pot opta clienții doar pentru curățarea preșurilor. Cum se procedează? Trebuie făcută rezervare online sau se aduc direct la spălătorie?
Da, așa este. Pentru clienții care dețin abonamentul Nedwash oferim gratuit spălarea covorașelor auto, chiar dacă nu spală și mașina și nu, nu este nevoie de nici o rezervare. Datorită mașinii de spălat automate, acest serviciu durează maxim două minute.
Î: Din ce este alcătuit echipamentul destinat curățării și igienizării unui autoturism?
Păi dacă ar fi să fac o listă, cam așa ar atăta:
- Aspirator cu generator de abur profesional
2. Uscător tapițerie auto Bieffe СarFon 2800W
3. Aparat Tornador Black
4. Compresor aer
5. Mașina de spălat covorașe auto
6. Aspirator sistem injecție-extracție
7. Generator ozon
Î: Cât timp durează aproximativ o curățare completă a mașinii în funcție de pachetul ales?
Este o întrebare foarte bună! Îmi aduc aminte că în faza de proiect citeam pe internet că spălatul unei mașini durează aproximativ 30 minute. Am încercat să obțin acest timp prin achiziția echipamentelor de ultimă generație: sistem de spumare centralizat, aparat tornador, compresoare pentru suflat surplusul de apă, turbosuflantă pentru uscare rapidă etc., însă nu am reușit.
Am fost la București și am stat de vorbă cu managerul uneia dintre cele mai bune spălătorii auto de aici și nici el nu a reușit această „performanță”. Prin urmare, pentru un autoturism, timpul mediu este de minim 45-50 minute, în timp ce pentru un SUV se poate ajunge la 60-70 minute pentru un spălat de calitate.
Pachetul complet ce include curățarea tapițeriei auto durează aproximativ 6 (tarife cuprinse între 230 și 290 lei), iar pachetul total durează aproximativ 10-12 ore (tarife cuprinse între 385 și 475 lei).
Î: Vă gândiți la o posibilă extindere și în alte orașe sau chiar țări?
Am primit o ofertă în Dubai prin care să înfiintez o franciză cu același concept de sistem de rezervare online. Deci dacă vom decide să ne extindem și în alte locuri, foarte probabil ne veți găsi și în Dubai!
Î: Am înțeles că vreți să vă diversificați domeniul de activitate și să vă deschideți și frizerie – barber shop cu platformă de rezervare online. Când preconizați că se va deschide și care va fi adresa? Rezervările online pentru frizerie pe ce site se vor face? Pe cel de la NedWash sau veți face un site nou special pentru aceasta?
Frizeria „Barber Shop” va fi în incinta spălătoriei auto Nedwash, iar rezervările se vor face tot pe site-ul nostru www.nedwash.com.
Î: Cum vă vedeți spălătoria auto în următorii 5 ani? Dar frizeria?
Vom încerca să modernizăm sistemul de rezervare online până la perfecție, iar când modernizarea va fi completă, clienții care vor așteapta mai mult de 10 minute pentru rezervările online nu vor mai plăti pentru serviciile selectate prin rezervare. Așadar, încercăm simultan să oferim și să îmbunătățim:
- Serviciile pentru spălarea autoturismului;
- Serviciile pentru îngrijire tuns, bărbierit etc.. Probabil vom monta și un TV în fața oglinzii pentru a ne răsfăța clienții cu serialele și filmele lor preferate.
- Probabil vom achiziționa și scaune de masaj performante.
- Și pentru a ne mulțumi total clienții, vom face tot posibilul ca aceștia să își poată plăti utilitățile la noi, scutindu-i de alte cozi la care trebuie să stea.
- Și nu în ultimul rând, după câteva mici cercetări, am descoperit dorința tot mai mare a oamenilor de a achiziționa automobile electrice. Drept urmare, ne dorim să implementăm și opțiuni de curățare speciale pentru acestea în scurt timp!
CiteȘte și articolul: Purificare aer habitat cu tehnologia OzonFix numai la NedWash Galați