Centrul InfoCons pentru Protecția Consumatorilor Galați îți răspunde la întrebări și te ghidează în toate situațiile pe care le întâmpini la cumpărături în magazine și la contractarea unor servicii din județul Galați. Fii un consumator activ și reclamă neregulile unui magazin sau unui furnizor de servicii la Centrul InfoCons pentru Protecția Consumatorilor Galați.
Program: 9:00-17:00
E-mail: galati@infocons.ro
Reclamații: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
Buna ziua. Vreau sa fac o sesizare cu privire la programul pt plati online a bancii Raiffeisen.
vineri am vrut sa efectuez un transfer bancar dar dupa ce am introdus taote datele , aplicatia m-a informat ca din motive tehnice, suma nu a fost virata si sa repet operatia. Em efectuat din nou tranzactia si la final s-au decontata ambele operatiuni. Am sunat la banca, am fost la filiala Galati si mi-au zis ca operatia de returnare a banilor poate dura si 30 zile si in afara de asta imi aplica si retinere comision 10 %. De ce? Eroarea a fost de la ei.