Organizarea spațiilor în noul sediu al Primăriei Municipiului Galați:
– Amprenta la sol: 2412 mp
– Aproape 300 de salariați își vor desfășura activitatea în 70 de birouri
– 5874 mp de spații funcționale
– 88 de locuri de parcare pe trei nivele
– 3086 de mp de sticlă folosiți la realizarea clădirii
– O pictură murală de 60 de mp, realizată de artistul plastic David Sava
– O pictură murală de 78 de mp, realizată de artistul plastic Gheorghe Miron
– Valoarea investiției: 29.402.020,80 lei
Organizarea spațiilor:
Demisol: Biroul de Apărare și Protecție Civilă, Atelierul IT, Arhivă
Parter: Sala de lucru cu publicul, Sala Audiențe Primar, Serviciul Juridic și Legalitate, Casieria, Registratura, Ghișeul Unic, Centrul Informare pentru Cetățeni, Instituția Arhitect-Șef – Autorizări Construcții
Etajul I: Serviciul Construcții, Dezvoltare și Întreținere Străzi, Serviciul de Închirieri, Concesiuni și Vânzări terenuri proprietatea municipiului, Compartimentul Autorizații – Licențe, Serviciul de Administrație Publică, Biroul de Cadastru, Compartimentul de Atragere Fonduri, Finanțări, Întocmiri documentații, Biroul de Evidență și Gestionarea patrimoniului, Serviciul Investiții, Compartimentul reparații clădiri.
Etajul II: Direcția Generală de Relații Publice, Evenimente și Managementul Documentelor, Departamentul Financiar – Contabil, Achiziții publice, Resurse Umane, Serviciul de Utilități Publice, Managementul Calității și Control intern.
Etajul III: Cabinet Primar, Viceprimari, Secretar, Administrator public, Biroul de presă.
Miercuri, 30 august 2017, începând cu ora 15.00, are loc evenimentul de inaugurare a noului sediu.
Sursa: https://www.facebook.com/primariagl
Citește și: Trupa Taxi revine la Galaţi, cu un concert live, pe 31 august