Primăria municipiului Galați informează că pe platforma online a fost dezvoltată o extensie prin care se poate obține în format electronic autorizația de execuție pentru lucrări de branșamente și racorduri. Astfel, procesul se realizează fără nici un fel de interacțiune cu ghișeul primăriei.
Practic, solicitantul completează electronic formularul Cerere pentru emiterea Autorizației de execuție și atașează documentele aferente. În urma analizării conformității documentelor, se eliberează Autorizația de execuție, semnată electronic. Aceasta este valabilă pe o perioadă de 3 luni, termen în care este obligatoriu să se execute lucrarea. Autorizația se va remite solicitantului în format electronic, prin intermediul aplicației. Lucrarea se poate executa numai după completarea formularului Anunțului de începere a lucrărilor, depus tot prin intermediul aplicației, cu 5 zile înainte de data la care se intenționează desfășurarea lucrărilor. La finalizarea lucrărilor se solicită recepția, prin completarea formularului Cerere de recepție a lucrărilor, formular ce este disponibil pe aplicație. În urma efectuării recepției de către reprezentantul serviciului de specialitate se eliberează procesul verbal de recepție, ce se remite solicitantului, de asemenea în formă electronică, prin intermediul aplicației.
Citește și: Primăria Galați a emis primul certificat de urbanism în format sută la sută digital