Noile case de marcat cu jurnal electronic, care urmează să fie omologate în următoarele săptămâni, vor înlocui echipamentele de generație veche cu role jurnal pe suport de hârtie. Gândite pentru a fi conectate la sistemul informatic ANAF, aparatele de generație nouă vor face posibilă transmiterea online a datelor fiscale și a informațiilor despre echipamente. Până la implementarea acestui sistem însă, responsabilitatea de a extrage și transmite aceste date către ANAF (obligatorie până la data de 20 a lunii în curs, pentru luna anterioară) aparține exclusiv operatorilor economici din România.
Din vara acestui an, operatorii economici vor trebui să folosească numai aparate de marcat cu jurnal electronic, motiv pentru care autoritățile pregătesc cadrul legal în acest sens. Astfel, firmele în cauză vor fi obligate să transmită Fiscului, lunar, anumite date, cum ar fi cele din bonul fiscal sau informații referitoare la pornirea/oprirea aparatului de marcat electronic fiscal. Prevederile fac parte dintr-un act normativ al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), publicat chiar azi în Monitorul Oficial.
Obligația de a transmite anumite date revine utilizatorilor aparatelor de marcat electronice fiscale și este inclusă în Ordinul ANAF nr. 627/2018 privind aprobarea procedurii de transmitere a datelor prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a), b) sau c), după caz, respectiv cele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) și c) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea OUG nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, document în vigoare de astăzi, odată cu apariția în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 238.
Lion Finance Consulting este o unitate acreditată de Ministerul Finanţelor Publice pentru vânzarea şi service-ul caselor de marcat care se adreseaza oricărui tip de afacere, de la restaurante la farmacii, supermarketuri, saloane de înfrumuseţare şi chiar centre comerciale. În portofoliul nostru se regăsesc case de marcat moderne, atât tip desktop cât şi portabile, cu posibilitate de conexiune prin bluetooth la device-uri mobile, fiind compatibile atât cu echipamente ce folosesc sistem de operare iOS, dar şi sistem Android sau Windows CE. Toate casele de marcat comercializate au certificare CE si corespund celor mai inalte standar de decalitate.
Pe lângă case de marcat, vă punem la dispoziţie şi o ofertă complexă de cântare electronice, sisteme complete de gesiune sau role de hârtie, plus cele mai bune oferte la servicii complete. Pentru informaţii şi consultanţă privind alegerea modelului de casa de marcat electronică potrivită afacerii dvs. va rugăm să ne contactaţi la tel. 0749 260 789 , pe facebook sau puteţi accesa www.bonurifiscale.ro
Citește și: Noile case de marcat și tot ce trebuie să știi despre ele