marți, noiembrie 26, 2024
AcasăInfo UtilTrasee Transurb înfiinţate sau modificate de la 1 aprilie 2021

Trasee Transurb înfiinţate sau modificate de la 1 aprilie 2021

Începând cu 1 aprilie 2021 societatea de transport public Transurb a decis modificarea anumitor trasee. De asemenea se va implementa un nou sistem de tarifare şi noi facilităţi, oferind gălățenilor mai multă flexibilitate în alegerea tipului de abonament potrivit.

Consilierii locali au aprobat, miercuri, 31 martie 2021, noile trasee ale mijloacelor de transport în comun. Modificările au fost realizate respectând dreptul gălățenilor la un serviciu de transport de calitate, dar ținând cont și de o eficientizare a resurselor, fără de care nicio activitate nu poate fi sustenabilă.

Chiar dacă sistemul nou de tarifare permite și alte ajustări de trasee, trebuie să avem în vedere și lucrările ample care se derulează pentru modernizarea infrastructurii rutiere. Pentru prima dată după zeci de ani axe rutiere importante ale orașului sunt în plină schimbare.

Articol actualizat pe 1.04.2021

Vezi şi:Noi tipuri de abonamente și gratuități în transportul public

În acest sens traseele actuale au suferit modificări astfel:

Trasee noi:

  1. Traseul 40
    După 1 aprilie 2021: Bariera Traian – Limita mun. Galaţi (Metro)
  2. Traseul 41
    După 1 aprilie 2021: Dimitrie Cantemir –  M19

Punerea în funcțiune a noului mod de a taxa călătoria, la 60 de minute, precum și necesitatea optimizării rețelei de transport au făcut posibilă înființarea a două trasee, 40 și 41, care să unească două puncte de interes mai îndepărtate (limita municipiului Galați – Metro și Dimitrie Cantemir) de cele mai apropiate terminale ale municipiului de unde pleacă numeroase alte linii de transport cu conectivitate în toate punctele de interes.

Practic, călătorii din aceste zone vor beneficia la același cost ca și până acum de un transport la o frecvență de maximum 10, respectiv 6 minute.

Înființarea acestor două noi trasee a permis reducerea lungimii mai multor trasee care ajungeau în aceste zone, cu beneficii fie în ceea ce privește reducerea capacităților alocate, fie în creșterea frecvenței de circulație. Pentru ajungerea la destinația dorită, este permisă schimbarea a două mijloce de transport, lucru acceptat de normativele în vigoare, de bunele practici și, de altfel, des întâlnit în transportul local din toate orașele medii sau mari. Un traseu lung și dedicat nu este un traseu eficient ca frecvență și accesibilitate pentru călători.

Te poate interesa şi: Cum instalezi şi utilizezi aplicaţia Transport Galaţi?

Trasee modificate:

  1. Traseul 10
    Traseu actual : Dimitrie Cantemir – Damen
    După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Micro 19 – Damen cu trecerea pe tur pe Bd Galati – Bd Dunarea – str. Incubatorului
  2. Traseul 12
    Traseu actual : Piaţa Centrală – Limita mun. Galaţi (Metro)
    După 1 aprilie 2021: Piața Centrală – Bariera Traian
  3. Traseul 17
    Traseu actual : Dimitrie Cantemir –  Limita mun. Galaţi (Metro)
    După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Bariera Traian
  4. Traseul 27
    Traseu actual : Dimitrie Cantemir – Bariera Traian
    După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Centru cu intrare din Domneasca pe Gării-Bălcescu
  5. Traseele 30 şi 31
    Traseu actual 30: Piața Centrală – Borcan
    Traseu actual 31: Micro 19 – Cartier Barboşi
    După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Borcan/Cartier Barboşi trasee unificate alternativ
  6. Traseul 35
    Traseu actual : Piaţa Centrală –  Limita mun. Galaţi (Metro)
    După 1 aprilie 2021: Piața Centrală – Bariera Traian
  7. Traseul 38
    Traseu actual : Cartier Locuințe sociale Micro 17 – Micro 19
    După 1 aprilie 2021: Cartier Locuințe sociale Micro 17 – Micro 19, dar cu modificarea returului pe acelaşi traseu cu turul
  8. Traseul 102
    Traseu actual : Micro 19 – Parc CFR
    După 1 aprilie 2021: Micro 19 – Bariera Traian
  9. Traseul 104
    Traseu actual : Ţiglina III – Parc CFR
    După 1 aprilie 2021: Ţiglina III – Bariera Traian

Modificările celor 10 trasee pot fi încadrate, după motivele care au stat la baza analizei și deciziilor, în 4 categorii:

a)         Traseele 10, 12, 17, 27 și 35 au fost scurtate la unul sau ambele capete, dar suplinite de înființarea celor două trasee, 40 și 41. Călătorii acestor trasee le vor găsi cu o frecvență ușor îmbunătățită, iar conectivitatea cu traseele 40 și 41 va fi una foarte bună datorită frecvenței de 10 și 6 minute ale acestora din urmă;

b)         Traseele 30 și 31 își vor păstra itinerariul, dar pentru creșterea eficienței ele se vor uni, păstrând numere diferite, dar mutând ponderea curselor spre Cartierul Barboși, mult mai solicitate, în paralel cu reducerea curselor spre zona Tirighina, la cursele esențiale, dar suficiente pentru nevoia de mobilitate din această zonă;

c)         Traseul 38, relativ nou în graficul de transport, va suferi o modificare firească și solicitată de destinatarii săi, respectiv va avea returul pe aceleași străzi cu turul, câștigând în acest fel și la retur obiectivele de interes ale turului și creând astfel premisele câștigării și mai multor călători.

d)         Traseele 102 si 104, trasee dedicate troleelor, vor fi prelungite de la Parcul CFR până la Bariera Traian ca urmare a prelungirii și amenajării liniei de contact în acest terminal, creând astfel premisele ajungerii cu aceste 2 trasee într-un punct de interes mult mai solicitat de călători decât Parcul CFR.

Restul traseelor rămân nemodificate.

Consultă şi: Ghid complet Transurb al mijloacelor de transport în comun

Ce părere aveţi despre noile trasee Transurb?

Ştii: Ce poţi să găseşti pe transportgalati şi info.transportgalati?

Aceste informaţii sunt furnizate de Primăria Galaţi şi serviciul public Transurb.

Vrei să fii la curent mereu cu cele mai noi informaţii din oraşul tău? Abonează-te la newsletter!

ARTICOLE

123 COMENTARII

  1. eu cred ca este o bataie de joc, cum sa lasi un singur traseu(41)Dimitrie Cantemir – M19, mai ales ca se modifica si abonamentele, inseamna pentru noi 4 calatorii/zi, ma refer la 80% din locuitorii Cartierului Dimitrie Cantemir

      • Toate acestea sunt cu un singur scop să schimbe călătorul cel puțin 2 trasee până la destinație , Să vă fie rusine !cei din 21 scoala 3 in zona aia nu mai au nimic tre să tranveseze tot cartierul pană la cozamin , ,

  2. O bătaie de joc ptr călători. Cum e posibil??? Dacă plec din Dimitrie Cantemir, trebuie să schimb 3 autobuze!!! 41, apoi 17, apoi 40!!! Ce bătaie de joc!!!

  3. Am o părere foarte proastă.
    De fapt ,,noile trasee” sunt concepute pentru a determina călătorii să schimbe două-trei mijloace de transport.
    Ați făcut praf transportul public !

  4. Cu ce ajung din Cantemir la gradina publica?Dimineața schimb 3 trasee?Sunteți nebuni?Eu iau pe 10 ca 27 este prea târziu.Mai modificați și orarul.

      • Cred că este o păcăleală de 1 aprilie. Dacă nu este arunci e cazul să vă mai gândiți o dată. Deci traseul 19 se desființează și 20 merge prin piață. Cum ajung din Complex Siret pe Domnească ???

      • Domnule Vas, v ar placea dimineata la 7 sa umblati cu, copilul prin ploi, ninsori din autobuz in autobuz din Cantemir pana in Icfrimu???? Ce mama dracului??? Va bateti joc de locuitorii din Cartierul Cantemir???

        • Stimate domn supărarea mare este ca trebuie sa urci, cobori, urci, cobori, etc. Nu ne interesează perioada de valabilitate a unui bilet.

    • Sa le dau mu!e. Cum mai ajungi la gara din zona ireg/general? Schimb autobuzele ca nebunu. Si bine ca au scos 18 si raman mai putine 11 sa se umple de ciumpalaci pensionari sa nu ai cu ce merge.

  5. Oare cei din Transurb s-au plimbat prin Europa?
    Intreb ptr un prieten…
    Vai de noi… o sa le modifice in curand iar.
    Singurul lucru pozitiv e ca nu au marit preturile… chipurile in 60 de minute poti sa iei 3 tipuri de mijloace de transport… si daca intarzie?

      • Cred că este o păcăleală de 1 aprilie. Dacă nu este atunci e cazul să vă mai gândiți o dată. Deci traseul 19 se desființează și 20 merge prin piață. Cum ajung din Complex Siret pe Domnească ???

      • Schimbați și traseul cu nr 38. Este o prostie sa pleci de la Locuințe Sociale și sa te trimită în capătul orașului. În loc sa facă traseul mult mai ușor ptr călător, mai mult îl încurcă. A se analiza acest aspect. Se poate face traseul următor : Capat- Locuințe sociale – Str. Oltului, Spitalul Județean, Kaufland, Tiglina 1. Asa ar fi mult mai bine ptr Toții.

      • Cand ati luat in considerare varianta de „coborati din unul si luati altul” v-ati si gandit ca e foarte posibil ca la orele de varf, calatorii sa nu se poata urca in altul, pe motiv ca acela ajunge in statie deja plin???

  6. O mare bataie de joc ! In loc sa simplifici lucrurile, le complici. Ca sa pleci din Dimitrie Cantemir pana la Metro schimbi atatea trasee. Ca sa stai in statie sa astepti ca tampitul…Plus ca la cate autobuze valide avem, noi mai infiintam cateva trasee !

  7. Jalnic. Cum e posibil sa desființați traseul 9????? Noi, cei din 16,17 cu ce ajungem în gara??? Pt noi, cei de aici rămâne numai 104???!!,,,,, care vine din an în Paști?! Bătaie de joc pt populația din micro 16 și 17. Nu desființați traseul 9!!!!!

      • Aveti idee ce inseamna sa schimbi autobuze cu bagaje dupa tine? Varstnicii cum se descurca? Brambureala totala. Si cum ramane cu faptul ca astepti autobuz in statie conform orar si el nu mai vine ca e trimis pe conventie?

      • Traseul 19 e trecut la desființate. Traseul 20 are în prezent 2 autobuze. Ca să nu mai zicem de desființarea unor trasee vechi, 9 și 22. Cum ajung cei din Tiglina 4 la Gară? Schimbă câte trasee? Vorbim de Gară. Trenul nu așteaptă. Sunteți niște incompetenți „creatorii” de trasee de la Transurb.

  8. O părere foarte, foarte proastă. Niște capuri luminate, care fac surprize Gălățenilor, dar în bătaie de joc. Asta-i România.

      • Aveti idee ce inseamna sa schimbi autobuze cu bagaje dupa tine? Varstnicii cum se descurca? Brambureala totala. Si cum ramane cu faptul ca astepti autobuz in statie conform orar si el nu mai vine ca e trimis pe conventie?

      • Că să ajungem la gară dimineața pentru muncă traseul 22 era ideal pentru cei de pe ruta General-Ireg.
        Cu ce vom ajunge acum la Gara CFR?
        Ce legătură sa luăm spre gară?
        Mai ales dimineața când trebuie sa ajungem la tren?

      • Cand afirmati ca traseul 11 se suprapune cu 22,stiti ai ce inseamna sa stai in statie la Ireg si sa nu te poti urca nici in 11 si nici in 22 din cauza ca ajung deja pline?!??
        Da’asa e cand te uiti pe hartie si nu pe ce se intampla in realitate!

  9. Gara unde rămâne!!!! În aer. De ce nu desființați tot. O adunătură de prosti, care habar nu au cum trăiește omul de rand. Noi, cei care le asiguram locul la căldură și salariul colosal.Rusine!!!!!

  10. Din bariera la Metro ce frecventa v-a avea autobuzul , la cate minute vor fi tinand cont caci dimineata si dupa amiaza la orele de varf sunt multi calatori care lucreaza in acea zona ?

  11. Domnule Vals, ești acel Vals din primărie? Dacă da, uimiți-ma, va rog, care e logica schimbării a 2 trasee ca să ajung din MAZEPA la Metro? Dacă la ora 8 încep munca, de la ce ora trebuie sa plec de acasă? Dar la traseul 16,care e logica? Ce rost are un autobus care sa parcurgă doar 1 km de traseu? Și dacă sunteți la curent și implicat în dezvoltarea acestor trasee, de ce nu ați încercat și un traseu spre și dinspre Garboavele? Ala chiar ar fi fost un plus.

    • Da. Legat de Garboavele, trebuie să rețineți că Transurb are dreptul legal să realizeze transportul local DOAR pe raza municipiului.
      Trseul 16, ca si 37, 38, 40,41, au rol de traseu circular, cu frecvență corespunzătoare, ce asigură conexiunea unor puncte excentrice ale municipiului cu majoritatea celorlate trasee.
      Liniștiți- vă, nu vreau să uimesc pe nimeni. Cu atat mai putin pe dumneavoastră.

    • Marian, acest Vals este o lepră pesedistă, care pupă în cur pe Păduchianu, chiar și pe internet. Așa fac toți șobolanii roșii. Nu ești sătul de ei?

  12. Doamne nu-mi vine să cred , ce ideoțenie infectă , DEsi aveam un singur traseu care trecea pe la noi adică tr 10 acuma nu mai avem cu ce merge din micro 21 zona sc, 3 tot cartierul pană la manăstire suntem rupți de oras , Sper sa fie o păcăleală !!!

    • Inainte să blamați, etichetați si jigni, vă recomnd să vă informați sau să așteptați sa fiti informat. Cum ati tras concluzia ca 10 nu mai circulă pe bulevardul Dunarea? Scrie undeva asta?

  13. De la IREG cum ajung la căminele studentesti daca nu mai am 18? Ce autobuze din Siderurgistilor vor merge spre Domneasca pana la camine, AJOFM, Colegiul „Elena Doamna” sau Spital TBC?

  14. Rasa mammiii voastre cu transurbul vostru, cum mama zmeului sa desfiintezi in plm toate traseele din cantemir spre centru sau spre bariera???? Eu am timp dimineata la 7 si cv sa stau cu copilul in statii sa schimb cate 3 autobuze pana la scoala?????? Retardatilor! Ne izolati de Oras ce mama dracului faceti????

  15. Ce autobuze duc din Centru la Gară daca 22 și 9 s-au desființat? Trebuie sa ne ducem în Piața să-l luăm pe 20…? Ferească Doamne !!!

  16. Schimbați și traseul cu nr 38. Este o prostie sa pleci de la Locuințe Sociale și sa te trimită în capătul orașului. În loc sa facă traseul mult mai ușor ptr călător, mai mult îl încurcă. A se analiza acest aspect. Se poate face traseul următor : Capat- Locuințe sociale – Str. Oltului, Spitalul Județean, Kaufland, Tiglina 1. Asa ar fi mult mai bine ptr Toții.

  17. Efectiv cea mai mare bătaie de joc. Niciunul din singurele trei trasee ce ajungeau la Metro, nu mai duc acolo. De ce trebuie schimbat autobuz din Bariera? De ce a fost introdus traseu special Bariera – Metro? Sunt 5 stații! Autobuz cu traseu de numai 5 stații este cel mai absurd lucru pe care l-am auzit vreodată. Sper ca cei de la Transurb chiar citesc aceste comentarii deoarece nici nu mi pot imagina sa fie atât de mulți oameni nemulțumiti de viitoarele schimbări, iar cei de la Transurb să continue sa le implementeze…. O fi Brăila periculoasa dar parcă tot mai bine ar fi acolo decât în Galați – ul acesta.

  18. Cineva trebuia sa arate ca munceste. Si a muncit pana nu a mai gandit. Traseele astea nu au nicio legatura cu cererea, e o brambureala doar pentru a pastra anumite linii centrale, desi prioritatea trebuia sa fie conectarea directa intre periferie si centru, plus gara centrala. Asa, ca sa ajungi la gara din Siderurgistilor trebuie sa schimbidin Cantemir trebuie sa schimbi (sincer cred ca poti ajunge mai repede la gara in Braila), etc… Bine ca e bine… zic

  19. Bandiții pesediști a lui Păducheanu, gașca șobolanilor roșii, își bat iarăși joc de noi, ca să deghizeze o scumpire mârșavă și ca să-și bată joc de timpul nostru, după o zi de muncă, din care tot noi le plătim salariile nesimțite și sporurile…

  20. Care este logica, ce dezavantaje sunt cu actualele trasee și ce avantaje aduc societăți de transport noile trasee de la 1 aprilie ?….. raspuns dl Vlas?

  21. Foarte foarte proasta! Se desfiinteaza trasee de care chiar unii cetateni ai orasului au nevoie. Un management prost gandit, din pix si stand pe scaun. Cred ca managerul „Transurb” sau cine a decis aceasta „modificare ” ar trebui sa iasa pe teren si sa calatoreasca cu fiecare din traseele pe care le desfiinteaza. Sa vada ca daca s-ar face o esalonare corecta a orarului de circulatie al masinilor pe trasee totul ar fi bine. Dar atunci cand, spre exemplu, spre micro 40 trec in 3 min traseul 11, 18 si 22 si dupa aceea ai un interval de asteptare de 15-20 min e normal sa nu fi eficiente. Parerea mea este sa se mai gandeasc cei indiriguiti sa faca aceste modificari. Risca sa aiba un numar mult mai mare, decat acum, de calatori fraudulosi.

    • Asa se întâmplă și în 19 pe Otelarilor.La 9.30 pleacă 7si 39 odată iar la 2 min.10 și 27,apoi stai liniștit ca juma de ora nu mai vine nimic.

  22. O mizerie ce vad eu aici , din 5 autobuze care treceau prin regiment 11 siret au lasat doar unul si se gandesc daca mai baga inca unu , sa va fie rusine ce faceti cu vietile noastre . O porcarie de schimbare

    • Corect, au de gand sa desfiinteze atatea trasee necesare!!! Cum ajungem la IREG din Regiment 11 Siret? Si asa stam in statii cate 25-30 de minute ca spoi autobusele vin toate gramada! Aici ar trebiu sa lucrati – la perfectionarea graficelor, nu la anularea traseelor! E bataie de joc sa fim nevoiti sa schimbam autobuse!!! Sa stam in statiile aglomerate si sa ne bulucim cu totii in autobuse arhipline in conditii de pandemie!!!

  23. De ce au desființat traseul 19??? Nu stiu deloc cei care au luat decizia aceasta sau chiar si pe celelalte sa organizeze ceva!!!!S-a vazut si de anul trecut cand au schimbat programul!!!
    Ca sa ajungi intr-un loc acum trebuie sa schimbi 2 autobuze!!
    Rusine sa va fie! Cu deciziile acestea pe care le luati lumea va prefera taxiul sau alte mijloace de transport, dar nu transurbul!!!!!!!!!

  24. Cum sa defiintati 22? Cu ce mai ajung cei care stau in zona General la Gara? Sunt navetisti care merg zi de zi cu trenul, de ce va bateti joc de cei care cotizeaza la bugetul Primariei?

  25. Domnule Vals, daca tot le-ati analizat si rasucit de le-a luat naiba, cum ati ajuns la concluzia ca trevuie desfiintate traseele 22 si 18? Ca sa nu mai spun ca traseul 18 a fost infiintat ca urmare a scoaterii de pe trasee a celor care faceau maxi-taxi… Cred ca nevoie si acum de ceva manifestări, altfel vad ca nu ae face nimic bun in orasul asta…

  26. Cum sa desfiinteze traseul 18 si 22?cu ce mai ajungem in tiglina cei din Icfrimu daca ramane doar traseul 11 care vine cand isi aduce aminte si atunci aglomerat??cel putin in ultimul timp vine rar tare de tot.O idee foarte proasta mi se pare desfiintarea acestor trasee domnule Pucheanu!

  27. O idee foarte proasta! Sa desfiintati traseele 22 și 18? Deci fraierii din micro 40 și nu numai au doar o optiune sa ajunga in Tiglina 1. cu traseul 11! Multumim Primariei!!!!!!!!👎👎👎👎👎👎👎👎

  28. Dimineata la ora 5cand pleci cu primul autobuz din micro 16 ,după 1 aprilie cum mai ajungi la gara,istetilor ce sunteti,ca să pleci la serviciu

  29. La orele de varf, câți elevi (care merg la scoala) si noi parintii (la serviciu), putem urca intr-un mini bus, incapem toti, sau ne inbulzim ca pe vremuri sa incapem ca sa putem ajunge la timp unde avem nevoie? O sa fie un haos si o îmbulzeală, clar! Autobuzele sunt relativ rare si aglomerate pt ca vesnic scoateti suplimentarele, deci,cum va fi cu cele mici, simplu: dezastruos! Iar eu care lucrez in apropierea garii, cate autobuzuri schimb pe zi dus/ intors?

  30. Decât sa desființați 22 și 18 pe motiv ca se suprapun mai bine le distanțati și astfel vom avea autobuze din 10 în 10 min pe traseul m 39 – tiglina-centru. Acum circulam precum sardelele în 11 ca celelalte vin foarte rar. Distanțarea unde e? În autobuzele arhipline? Și de ce trebuie sa vină 22,18 și 11 toate odată? Ca apoi sa aștepți o ora sa vina altele?

  31. Adrian Anghele SI mOMOI SUNTETI NISTE idioti Stiti doar sa amenintati dar in realitate sunteti mai fricosi ca iepurii jegurilor

    @Nina: 104

  32. Domnule Vals Eu nu inteleg de ce se trece direct la taiat in carne vie in loc sa se infiinteze 2 trasee noi 40 si 41 apoi sa se vada ce mai e profitabil si ce nu mai e profitabil din cele actuale si apoi sa se desfiinteze.
    De exemplu dupa ce infiintam 41 vede care din cele 10 si 27 raman neprofitabile din cauza lui 41 si il desfiintam doar pe acela.

  33. Normal ca isi permit sa isi bata joc de voi fiindca stiti doar sa injurati si blestemati pe on line si SA FACETI CEVA CONCRET NU STITI. Voi in urmatoarea secunda dupa aparitia acestui articol ar fi trebuit sa fiti 10 000 in strada cu respectarea normelor anti covid sa va intindeti pe Domneasca de la Primarie pana in Bariera la depoul Transurb si pe Basarabiei pana la sediul Transurb.

  34. Severin Il iei pe 24. Te lasa la Potcoava (STATIE COMUNA) si apoi iei 102 sau 105 Sau poti sa mergi pana la Spicului (o statie in plus) si mai faci pe jos 100 m pana la Modern pe jos de unde iei 102 sau 105

  35. Adrian daca Prin Micro 16 vrei sa spui Tiglina 3, ai cateva variante. Depinzand de zona unde locuiesti si ce iti e mai aproape. Statia lui 104 de la Cimitir si te lasa pe Domneasca la Parfumul Teilor unde daca nu ai bagaj greu, o poti lua frumusel perpedes prin gang ori daca ai bagaj si te duci la tren, il iei pe 26 sau 29 ce vine primu.

    Alta varianta. Te poti duce in statia lui 20 de pe Lebedei Complex Spicul sau la cea de la Sc 10 si te duce 20 fix in usa garii.

    Alta varianta il iei pe 37 si te duci unde iti e mai comod (Levaditti si mergi 100 metri pe jos pana la complex Spicul Traversand o parcare) si il iei pe 20 fie il iei pe 37 in cealalta directie spre Tiglina si de acolo iei 20, 26 sau 29 ce vine primu care te lasa in usa garii sau poate un 102 si 105 si apoi o iei frumusel perpedes prin gangul Parfumul Teilor.

  36. Gabriela din IC Frimu in Tiglina ai 11, 24, 28, 7 si 39 Trebuie doar sa te obisnuiesti cu putin mers pe jos prin cartier. 11 si 28 vin destul de rapid cam la 5 minute. 24 are un grafic cam rarut 40 minute. 7 si 39 de cand nu mai sunt tramvaie au pus autobuzele la 30 minute.

    • Gabriela din IC Frimu in Tiglina ai 11, 24, 28 7 si 39 Trebuie doar sa te obisnuiesti cu putin mers pe jos prin cartier. 11 si 28 vin destul de rapid cam la 5 minute. 24 are un grafic cam rarut 40 minute. 7 si 39 de cand nu mai sunt tramvaie au pus autobuzele la 30 minute.

      28 de fapt e cu schimbare in M19 cu 102 sau 105, 7 si 39 te coboara la Mc Donalds si faci 200 m perpedes pana in Tiglina fie 30 m perpedes pana la Spitalul Judetean si iei orice vine primu o statie.

      • Fara suparare, dar e cam aberant sa ii sugerezi Gabrielei ca, pt a ajunge in Tiglina I are varianta sa mearga din IC Frimul in M19 sau la McDonalds si apoi sa schimbe sau mearga pe jos.. Cand ea a pus problema asa, cu siguranta nu se gandea la explorarea orasului, ci la dorinta de a ajunge cat mai repede acolo unde are nevoie…

  37. Andreea Nu e draku asa de negru. Braila nu e periculoasa in general. Cel putin ziua. Noaptea sunt anumite zone care devin rau famate (Cartier Obor intre blocuri, cartier Viziru zona capat 4 dar nu pe principala ci intre blocuri Zona strazii Sebesului si aleile dintre blocuri) zona aleiilor dintre blocuri din cartierul Vidin. Mai mult peisajul e unul mai anost si mai plictisitor decat in Galati.

  38. Andrei: Cei de la General-IREG care vor la Gara il au pe 11 coboara la parfumul teilor si fie o iau perpedes prin gang fie asteapta 20, 26 sau 29

  39. Irimia 11 pana la Parfumul Teilor si perpedes prin Gang sau daca ai bagaje schimb la Potcoava de Aur sau Parfumul Teilor cu 20, 26, 29 ce vine primu.

    • Marian De la Complex Siret pe Domneasca ai cateva variante: 20 Cobori la statia numita Str Domneasca faci 10 m perpedes si il iei pe 102 sau 105

      Sau mergi perpedes 100 metri in tiglina 3 traversand parcarea mare dintre Capatul lui 20 si capatul lui 37 il iei pe 37 si cobori in Tiglina de unde il iei pe 102 sau 105

  40. Din Dimitrie Cantemir pt IC Frimu 41 Pana in M19 apoi pe 28 din M19 pana in IC Frimu. Cine mai are nelamuriri il pot ajuta cu solutii. Desi sunt Brailean cunosc Galatiul ca in palma. Va ajut cu placere.

    • Nadiaa inrebat Cum ajungem la IREG din Regiment 11 Siret? 20 DINTR-O SINGURA BUCATA sau ar putea fi 20 pana in Tiglina SI ACOLO SCHIMBI CU 11

      Aurelia De la Ireg la camine O sa fie 11 cu schimb in Tiglina cu 102 si 105 Direct nu va mai fi.

    • George1000,de apreciat faptul ca ai vrut sa lamuresti pe toata lumea, dar din comentariile tale intelegem ca, capetele luminate vor, de fapt, sa mergem perpedes… Lucru care nu ar fi neaparat rau, numai ca una e sa o faci de buna voie si alta sa o faci conditionat de altii si pe timpul tau, ca sa nu mai spun ca in practica lucrurile nu stau deloc precum in teorie in conditiile in care la orele de varf cu greu reusesti sa te urci in primul autobiz care ajunge in statie, cum va fi oare cand o multime de lume va fi nevoita sa schimbe mijlocul de transport?!?
      Cu ce deranjau traseele care ajungeau direct la gara din diferite parti la orasului?
      Oricum, esti putin in eroare, pt ca nici 26 si nici 29 nu ajung la Parfumul Teilor, asadar cineva-ul care ajinge la Parfum, va trebui doar sa inlemneasca asteptand acolo un 20 sau sa isi care bagajele frumusel pana in gara, ca nu cred ca sunt prea putine persoane care pleaca din oras fara bagaje…
      In alta ordine de idei, se pare totusi ca nu cunosti f bine traseele, altfel nu ai spune ca poti ajunge in tiglina I cu 7 sau cu 39…

  41. Ioana e adevarat. Vor sa faceti cat mai multe schimburi sau sa mai mergeti si 100-200 metri perpedes intre autobuze. SAU AUTOBUZELE SA NU VALASE DECAT IN APROPIERE NU FIX IN USA CUM FACEAU MAXI-TAXISTII.

    Ioana eu sunt din Braila, am venit de cateva ori pe la Galati. Si nu am zis ca 7 si 39 ajung in Tiglina ci langa Tiglina la Mc Donalds. E adevarat nu cunosc Granita cartierului Tiglina dar credeam ca Tiglina incepe de la Mc Donalds si tine pana la statia 3 STAR (Mazepa)

    Deci de unde mai exact incepe Tiglina? Statia de autobuz numita generic Tiglina e granit Tiglinei? Nu buricul Tiglinei cum credeam eu?

    ACUM UITANDU-MA MAI BINE VAD CA 29 O IA PE LA COMPLEX SPICUL SPRE GARA si poate fi luat de oriunde dintre M19 si potcoava inclusiv din Complex Francezi

    Si da ai si tu dreptate in legatura cu ce ai spus.

  42. Eu fiind din Braila aveam impresia ca Tiglina incepe de la Mc Donalds, trece prin Priviledge si statia numita Tiglina 1 e centru Tiglinei si Tiglina se termina la 3 Star unde incepe Mazepa care la randul ei tine pana la Potcoava unde incepe Centru care tine pana la Teatru Dramatic

  43. Traseele le cunosc destul de bine insa cu geografia cartierelor Galatiului inca nu ma descurc prea bine. In sensul ca nu stiu exact granita unora dintre ele. Stiu locatia cartierelor destul de bine dar nu imi dau seama cand exact se termina unul si incepe celalalt decat cu aproximatie.

  44. asadar cineva-ul care ajinge la Parfum, va trebui doar sa inlemneasca asteptand acolo un 20 sau sa isi care bagajele frumusel pana in gara, sincer nici eu nu stiu cu ce deranjau 9 si 22 care erau foarte bune

  45. Mihai Ma refeream ca eu sunt din Braila la o aruncatura de bat de voi si desi cunosc galatiul cunosc traseele de mijloc de transport in comun, sunt la curent cu noile modificari, nu stiu exact unde se termina un cartier si unde incepe celalat decat cu aproximatie. Aveam impresia ca Tiglina incepe de la Mc Donalds si se termina la 3 Star

  46. E posibil ca lui 20 singura modificare sa i-o faca cea prin complex Francezi si apoi de la Potcoava sa o ia tot pe unde o ia azi stanga pe Traian din Brailei si de la Potcoava urmatoarea oprire sa fie direct Piata Centrala. Concluzia pt Parfumul teilor nu veti mai avea decat perpedes prin gang. Daca aveti bagaj ar trebui fie coborati la potcoava fie mergeti putin si traversati si luati de la Basarabiei 26 sau 36 Ma tem ca ar putea fi si posibilitatea asta.

    • George, eu inteleg nevoia de alternative si am apreciat ajutorul tau, insa ai experimentat varianta de perpedes, cu bagaje, de la parfumul teilor pana la autogara/gara? Sa nu uitam ca nu vorbim doar despre persoane tinere, ci de toti cei care aveau nevoie sa ajunga in gara… Te asigur ca daca eu ajung in 10 min de la parfum la gara, nu la fel se intampla cu cei mai in varsta…
      Ca sa nu mai spun ca oricum nu stam deloc bine la capitolul transport in comun, asa ca nu pot intelege de ce vor sa strice si mai rau ceva ce oricum nu functioneaza bine…

  47. CEI CARE FOLOSEAU 9 POT FOLOSI 104 PANA LA PARFUMUL TEILOR APOI PERPEDES PRIN GANG PANA LA GARA. Cei ce foloseau 18 au varianta lui 11+102 sau 105, Cei ce foloseau 19 au varianta lui 37+102 sau 105. MAI RAU DE CEI CE FOLOSEAU 22 EI SUNT CEI MAI CHINUITI. Si am mai explicat mai sus

  48. CEI CARE FOLOSEAU 9 POT FOLOSI 104 PANA LA PARFUMUL TEILOR APOI PERPEDES PRIN GANG PANA LA GARA. Cei ce foloseau 18 au varianta lui 11+102 sau 105, Cei ce foloseau 19 au varianta lui 37+102 sau 105. MAI RAU DE CEI CE FOLOSEAU 22 EI SUNT CEI MAI CHINUITI. Si am mai explicat mai sus in anumite situatii punctule.

  49. Deasemenea pt 19 mai exista varianta lui 20 + 102 sau 104 sau 105

    Deasemenea pt 22 ar putea exista varianta lui 11+20 sau varianta lui 11+102 plus perpedes prin gang

    Se pare apropo ca parfumul teilor s-ar putea sa nu mai poata fi folosita ca statie transbordare spre gara ci acest rol sa ii revina Potcoavei de Aur

    • Problema e ca, in zonele care erau asa zise „noduri” e un haos total, cum crezi ca va fi cand locuitorii din diverse zone, si care pana atunci aveau ca mijloc de transport traseele 22,19,9 se vor inghesui in tiglina/trei star/potcoava ca sa se poata urca in traseul 29,care apropo circula cam la 30 minute?
      Despre asta este vorba…

  50. Ioana aveti si dumneavoastra dreptate. Va fi destul de dificil.

    Stiti ce nu intleg eu? De ce nu se schimba legislatia de catre ministerul transportului, si sa se faca posibil 2 lururi 1. Un traseu metrolitan de autobuz Gara CFR Braila-Micro 19. Cu program 5.00-23.00 si frecventa 15 minute in orele de varf si 30 minute in afara orelor de varf. Astfel va dispare Maxi-taxi Si apoi 2. Acele autobuze care stau in depouri pe langa cele de pe traseu AR PUTEA FI INCHIRIATE DE ORASUL VECIN. De exemplu Braila ar putea da Galatiului sub inchiriere autobuzele nefolosite IAR gALATIUL LE-AR PUTEA FOLOSI SA SUPLIMENTEZE FLOTA CELOR ACTIVE, fIRESTE DACA APARE O IURGENTA IN ORASUL DE BASTINA A AUTOBUZULUI Adica gen se defecteaza un autobuz in Braila, Galatiul va trebui sa ii returneze Brailei un autobuz fie brailean fie galatean, Valabil si viceversa. Practic LA CE MA GANDESC (ITI PASTREZI CA ORAS AUTOBUZELE DE REZERVA DAR IN LOC SA LE TII IN DEPOU, LE RULEZI IN ORASUL VECIN SI FACI PROFIT ATAT DIN BILETE SI ABONAMENTE CAT SI DIN CHIRIE ) NU E BUNA AFACEREA ASTA?

  51. Că de obicei în România când ceva merge, niște minți luminate stau, gândesc , cum să stricăm treaba. Nu se gândesc la cetătean, pentru că dacă era așa nu îl obliga pe săracul om din cartierul Cantemir care lucrează la Metro sau alte firme care mai sunt spre Vânători să schimbe 3 autobuze și nu cred că atunci când ajungi întru-un capăt al traseului te așteaptă celălalt autobuz apoi pleacă imediat, pentru că trebuie să aștepte și alt autobuz care face legătura și uite așa pierzi o grămadă de timp așteptând în loc să te urci într- un singur autobuz care te duce dintr-un capăt în celălalt și cică e mai eficient cu aceste modificări, de aici denotă faptul că se gândesc doar la ei cum să le rămână mai mulți bani de băgat în buzunar, pentru că asta înseamnă eficiență pentru ei și nu cum e mai bine pentru cetățean. Cred că dacă jumătate din acești luminați consilieri ar fi mers cu autobuzul și ar fi stat prin cartiere care să îi oblige să schimbe 3 autobuze să ajungă la serviciu nu ar fi aprobat aceste modificări, dar ei se duc cu mașina personală așa că dă-i în măsa pe cei de rând,că doar noi suntem stăpâni și facem cum vrem noi fără ai întreba pe restul, dar gândițivă că vor veni alegeri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AI NEVOIE DE UN LOGO?

- Advertisment -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE