Una bună, 9 așa și-așa își propune să fie o scurtă incursiune în latura umană a administratorilor de restaurante, puburi și cafenele, cluburi și alte locuri de ne așteaptă în fiecare zi. Ele ne amintesc faptul că viața nu este făcută, după cum tot auzim în ultimul timp, doar ca să mergem la muncă și să plătim facturi.
Suntem, în ediția de astăzi, cu Adi…, la el acasă. Sau Gossip Cafe, așa cum cunoaște toată lumea acest loc. Probabil unul dintre cele mai frumoase monumente arhitecturale pe care istoria ni le-a păstrat să ne bucurăm de ele, găzduiește Gossip Cafe, care îi dă un vibe citadin fără să îi ia din aerul boem.
Ce este cu adevărat frumos aici este faptul că, pe terasa generoasă în spațiu, lumină și atmosferă de relaxare, au loc concerte, show-uri de stand-up comedy și live music nights. Și orașul îi este tare recunoscător pentru asta.
Una bună, 9 așa și-așa la Gossip Cafe, așadar, cu omul care îl conduce și pe care sperăm să il scoatem din zona de confort.
Adi, una bună: ce anume te-a inspirat în afacerea ta? De la concept, denumire, meniu, design- tot! Tot ce înseamnă Gossip Cafe.
Adi: Bună. Inspirația în ceea ce privește conceptul și amenajarea a venit din domeniul principal în care activez, instalații termice, dar și din locațiile vizitate de-a lungul timpului. Am dorit să fie o locație prietenoasă și zic că am reușit acest lucru. Numele Gossip a venit relativ ușor, ne-a placut că e simplu și ușor de pronunțat, și ne doream să atragem oaspeți care să vorbească/să bârfească în și despre localul nostru.
…și 9 așa și-așa… aproape inconfortabile.
Clientul nostru, stăpânul nostru?
Adi: În ceea ce privește clienții, ne place să-i considerăm oaspeți, deci trebuie să se simtă bine și să plece cu ideea de a reveni în locație.
Ce anume din ce zic sau fac oaspeții ai interzice dacă ai putea?
Adi: Ce aș interzice? Cred că superioritatea față de ospătari. Acolo unde apare.
Ți-ai auzit angajații bârfindu-te? Ce ziceau?
Adi: Să știi că nu i-am auzit bârfindu-mă. Cred că au grijă.
Îți pleacă toți angajații acasă. Te bagi la servit?
Adi: Chiar dacă nu pleacă toți angajații acasă, în zilele foarte aglomerate ajut cu mare plăcere. Am măturat, am spălat pahare și farfurii. Recunosc că nu am gătit, dar cu un grătar cred că m-aș descurca.
Ești genul de șef care anunță când merge la restaurant sau sau îți iei angajații prin surprindere?
Adi: Nu anunț când merg la restaurant, dar nici nu am intenția să-i surprind. Ideea este să funcționeze lucrurile și fără mine. Sper că se întamplă acest lucru.
Am vorbit de angajați, am vorbit de oaspeți. Dar prietenii? Ce anume din ce fac sau spun prietenii unui administrator de restaurant te scoate din sărite?
Adi: Prietenii sunt puțini și buni. Ei nu au cum să mă scoată din sărite cu comentariile. Pot fi constructive și le apreciez. Posibil să mă irite “sfaturile” celor care nu cunosc prea bine locația, mâncarea. Dar aceștia nu intră în categoria prieteni și nici în cea de clienți fideli.
Continuă afirmațiile:
Când nu merg la Gossip, merg la…
Adi: Când nu merg la Gossip, merg la film.
Din meniul Gossip Café, nu-mi place…
Adi: Din meniul Gossip Café, nu-mi plac porțiile mari și pâinea care e prea gustoasă. Mă îngrașă.
Cel mai enervant lucru pe care trebuie să îl fac în calitate de administrator este…
Adi: Cel mai enervant lucru pe care trebuie să îl fac în calitate de administrator este concedierea unui angajat care nu mai corespunde, dar din fericire în ultima perioadă nu a mai fost cazul.
…și cam atât. A trecut!
Mulțumim, Adi, pentru timp! Și un călduros „Să vină vara, să ne bucurăm de evenimentele Gossip Cafe!”
Adi: Mulțumesc și eu.
Vă așteptăm cu evenimente de calitate și mâncare gustoasă!
Citește și articolul: Copilul sociabil, dezinhibat, creativ. Abilități sau aptitudini? Și cum le obținem