Una bună, 9 așa și-așa își propune să fie o scurtă incursiune în latura umană a administratorilor de restaurante, puburi și cafenele, cluburi și alte locuri de ne așteaptă în fiecare zi. Ele ne amintesc faptul că viața nu este făcută, după cum tot auzim în ultimul timp, doar ca să mergem la muncă și să plătim facturi.
Pentru că lucrurile noi și curajoase ne țin mereu conectați și atenți, conceptul de terasă roof top care se deschide în oraș, trebuie să spunem, ne-a atras atenția. El vine ca o evoluție pentru Restaurant Bordeaux, nume care ne este deja cunoscut.
Cu un meniu îndrăzneț datorită Chef Bogdan Ivanov , fără a cădea în extreme, și cu o terasă liniștită, Restaurant Bordeaux și-a câștigat renumele cu pași mici și siguri. Iar în spatele acestui traseu, stă Ana, cea care ne răspunde celor Una bună, 9 așa și-așa, cu care v-am obișnuit deja.
Ana și Restaurant Bordeaux au împreună o poveste cel puțin interesantă, asa cum descoperim mereu în editorialul nostru și sperăm să o aflăm chiar de la prima întrebare.
Ana, una bună: ce anume te-a inspirat în afacerea ta? Cum ai început? Care este planul de viitor? Și, mai ales, totul despre roof top Bordeaux, te rugăm.
Inspiratia a venit de la dorinta de a realiza ceva frumos, inovativ si valoros. Am inceput prin a visa, apoi prin a “bate la usi” pentru elaborarea unui plan de afacere, obtinerea finantarii, proiectarea afacerii si nu in ultimul rand prin sustinerea tuturor etapelor de dezvoltare, de unde nu au lipsit si “diversele si neprevazutele”.
Planul de viitor este sa inovam continuu atat la bucatarie, servirea oaspetilor cat si privind serviciile de cazare.
31
…și 9 așa și-așa… aproape inconfortabile.
Clientul nostru, stăpânul nostru?
Zicala aceasta e periculoasa, dar oaspetii (asa cum ne place sa ii numim pe clientii nostri) sunt mereu asteptati intr-un ambient sic si primitor fiind deschisi mereu sa ascultam si sa reactionam constructiv la orice feedback.
Ce anume din ce zic sau fac oaspeții ai interzice dacă ai putea?
Aici sunt multe de zis…. Nu vreau sa intru in polemica celor 7 ani de acasa asa ca o sa povestesc o intamplare haiosa: unii clienti au confundat restaurantul cu un loc de joacă pentru copiii, de aceea am renuntat la cel pe care l-am avut. Noi dorim sa ne afirmam prin calitatea serviciilor nu prin locul de joaca 🙂
Ți-ai auzit angajații bârfindu-te? Ce ziceau?
Nu a fost cazul sa aud, poate ca s-a intamplat desi prin intalniri regulate si nu numai caut sa mentinem un climat deschis, transparent in care e incurajat dialogul.
Îți pleacă toți angajații acasă. Te bagi la servit?
M-am bagat si la amenajari interioare in cadrul restaurantului, de ce nu?
Ești genul de șef care anunță când merge la restaurant sau sau îți iei angajații prin surprindere?
Nu anunt, dar nu vin ca sa surprind. Vin ca sa continui cu echipa sa ne dezvoltam impreuna, sa inovam…
Am vorbit de angajați, am vorbit de oaspeți. Dar prietenii? Ce anume din ce fac sau spun prietenii unui administrator de restaurant te scoate din sărite?
Ca ar crede ca mancarea nu e foarte eco? Pentru ca la Bordeaux dorim sa pastram nu numai un plating modern dar si ingrediente naturale in preparatele produse…
Continuă afirmațiile:
Când nu merg la Bordeaux, merg la concurenta, oriunde s-ar afla, ca sa continuam inovarea…
Din meniul Bordeaux, nu-mi place ceea ce nu prefer de obicei sa consum: preparate cu fructe de mare, desi echipa si prietenii ma asigura mereu ca sunt super si ma incurajeaza sa incerc si eu.
Cel mai enervant lucru pe care trebuie să îl fac în calitate de administrator este sa concediez.
…și cam atât. A trecut!
Mulțumim, Ana! Abia așteptăm să ne petrecem vara pe primul restaurant roof top din Galați. Arată senzațional și trebuie să îl vizităm. Cel mai probabil, ne vedem la Restaurant Bordeaux!
Interesant cum la rubrica „Ce ai interzice daca ai putea ? ” , OASPETII 😃, s-au transformat la loc, repejor, in clienti 😈